Батьківські
збори
Вправа
«Приймаю – не приймаю».
Мета: вивчення думки батьків про
інклюзію, з’ясування проблемних питань, що викликають у них занепокоєння, та
їхнього ставлення до такої моделі освіти.
Хід
проведення:
Учасникам пропонуються твердження, з якими вони мають погодитися або не
погодитися. Тренер роздає кожному учасникові по одній картці червоного та
білого кольору. Тренер зачитує твердження. Учасник, який погоджується з даним
твердженням, має підняти картку білого кольору. Якщо не погоджується – картку
червоного кольору. Всі учасники піднімають картки разом. Після озвучення
кожного твердження тренер пропонує учасникам обговорити їхні відповіді.
Приклад
тверджень:
-
Дитина з особливими освітніми потребами має право навчатися у звичайному
закладі освіти.
-
Навчання в одному класі з дитиною з особливими освітніми потребами може
негативно позначитися на емоційному розвитку дитини з типовим розвитком.
-
Ровесники з типовим розвитком не приймають дитину з особливими потребами, й
вона опиниться в соціальній ізоляції.
-
Дитина з обмеженими можливостями повинна мати такі самі права й переваги, якими
користуються в школі інші діти.
-
Вчителі масової школи ставляться до дітей з особливими потребами інакше, ніж до
інших дітей
- Батьки учнів із типовим
розвитком не хочуть, щоб діти з особливими освітніми потребами були в одному
класі з їхніми дітьми
- Інклюзія допомагає краще
підготувати до реального життя однокласників із типовим розвитком.
- В інклюзивному освітньому
середовищі діти з типовим розвитком більше дізнаються про відмінності.
Запитання
для обговорення в групі після завершення вправи:
- Чи
легко вам було демонструвати і висловлювати своє ставлення до поданих
тверджень?
- Чи
почули ви думки або позиції, які вас здивували?
- Чи важливо з’ясовувати усі ці питання?
Комментариев нет:
Отправить комментарий